ADE201: Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων

Shares

ADE201: Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων

κπαίδευση Ενηλίκων, καθώς και τα εργαλεία και τα ψηφιακά μέσα, που ενισχύουν τις πολιτικές της Ε.Ε. στον τομέα αυτό. Γίνεται παρουσίαση των κοινοτικών πρωτοβουλιών και των ευρωπαϊκών προγραμμάτων που σχετίζονται με την Εκπαίδευση Ενηλίκων. Τέλος και αξιολογούνται οι υφιστάμενες πολιτικές της ΕΕ σε σχέση με τον αντίκτυπό τους σε εθνικό επίπεδο (προγράμματα και πρωτοβουλίες Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην Κύπρο).

Εκπαιδευτικά Αποτελέσματα μαθήματος

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος , οι μαθητές θα είναι ικανοί να:

  1. Αναγνωρίζουν τις πολιτικές της Ε.Ε. για την Εκπαίδευση Ενηλίκων.

  2. Συνοψίζουν τις βασικές προτεραιότητες της ΕΕ σε θέματα Εκπαίδευσης Ενηλίκων (διαχείριση, ευελιξία, πρόσβαση, ποιότητα) Επισημαίνουν σημαντικά ορόσημα της εξέλιξης της Εκπαίδευσης Ενηλίκων σε ευρωπαϊκό επίπεδο

  3. Διαχωρίζουν εννοιολογικά βασικούς όρους όπως Διά Βίου Μάθηση, Εκπαίδευση Ενηλίκων, Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

  4. Συνοψίζουν βασικές ευρωπαϊκές Ανακοινώσεις, Ψηφίσματα και Συστάσεις αναφορικά με την Εκπαίδευση Ενηλίκων (π.χ. Communication from the Commission 2006 ‘It is never too late to learn’, Communication from the Commission 2007 ‘It is always good time to learn’, Council Resolution on a renewed European agenda for adult learning 2011, Council Recommendation of 20 December 2012 on the validation of non-formal and informal learning)

  5. Εντοπίζουν καλές πρακτικές των Κρατών Μελών της ΕΕ που προωθούν την Εκπαίδευση Ενηλίκων σε διάφορους τομείς, με βάση τις εθνικές προτεραιότητες και πολιτικές (σε συνάφεια με τις ευρωπαϊκές).

  6. Αξιολογούν την αποτελεσματικότητα των ευρωπαϊκών πολιτικών στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (π.χ. σε σχέση με τον αντίκτυπό τους στον ενήλικο πληθυσμό ή τον αντίκτυπό τους στις εθνικές πολιτικές)

  7. Εισηγούνται τρόπους βελτίωσης των εθνικών πολιτικών στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (π.χ. ενίσχυσης της συμμετοχής ευάλωτων ομάδων πληθυσμού στην Εκπαίδευση και την Κατάρτιση, όπως μετανάστες, άτομα που έχουν εγκαταλείψει πρόωρα το σχολείο, ενήλικες με χαμηλές βασικές δεξιότητες)

  8. Εντοπίζουν τις βασικές προκλήσεις της Εκπαίδευσης Ενηλίκων σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο και να εισηγούνται τρόπους αντιμετώπισής τους

  9. Κατανοούν τα βασικά εργαλεία υποστήριξης των πολιτικών της Εκπαίδευσης Ενηλίκων από την Ε.Ε.

  10. Αναλύουν τον τρόπο με τον οποίο οι ευρωπαϊκές πολιτικές συμβάλουν στην προώθηση μεταρρυθμίσεων στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

  11. Αναγνωρίζουν ενισχυτικές πρωτοβουλίες που στοχεύουν στην προώθηση της Εκπαίδευσης Ενηλίκων σε ευρωπαϊκό επίπεδο (π.χ. Δίκτυο Ευρυδίκη)

  12. Αναλύουν τα αποτελέσματα σχετικών ερευνών και πανευρωπαϊκών εκθέσεων για την Εκπαίδευση Ενηλίκων (π.χ. έρευνα PIAAC)

  13. Αντιλαμβάνονται τους λόγους της πολυπλοκότητας των πολιτικών της ΕΕ για την εκπαίδευση ενηλίκων (π.χ. λόγω της πολυπλοκότητας του πεδίου).

  14. Διερευνούν κατά πόσον οι βασικές αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων προωθούνται και αναπτύσσονται μέσα από τις ευρωπαϊκές πολιτικές

  15. Συσχετίζουν και να συγκρίνουν το έργο της ΕΕ για την Εκπαίδευση Ενηλίκων με άλλους διεθνείς οργανισμούς όπως για παράδειγμα την UNESCO

  16. Προσδιορίζουν τα οφέλη της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο (απασχολησιμότητα, ανταγωνιστικότητα, κοινωνική ένταξη, ενεργό συμμετοχή στα κοινά και προσωπική εξέλιξη)

  17. Παρουσιάζουν τα ψηφιακά εργαλεία της ΕΕ για την προώθηση της Διά Βίου Μάθησης (π.χ. Πλατφόρμα EPALE)

  18. Κατανοούν την κοινωνικο-οικονομική λειτουργία της Eκπαίδευσης Eνηλίκων στο εθνικό και Ευρωπαϊκό πλαίσιο

  19. Κωδικοποιούν τις εκάστοτε εμφάσεις της ΕΕ για την Εκπαίδευση Ενηλίκων (π.χ. βασικές δεξιότητες ενηλίκων, μάθηση στον χώρο εργασίας, διασφάλιση ποιότητας, διά βίου καθοδήγηση)

  20. Αξιολογούν εθνικές πολιτικές/στρατηγικές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων σε σχέση με τις ευρωπαϊκές

  21. Εισηγούνται τρόπους βελτίωσης της αποτελεσματικότητας των πολιτικών για την Εκπαίδευση Ενηλίκων (π.χ. σε σχέση με αυτούς που έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη συμμετοχής)

 

Διαδικασία εγγραφής

Α) Κριτήρια Εισδοχής Απαιτούμενα δικαιολογητικά:

  • Επίσημα επικυρωμένα πιστοποιητικά ακαδημαϊκών προσόντων (πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ ή πανεπιστημιακός τίτλος εξωτερικού αναγνωρισμένος από ΔΟΑΤΑΠ, με αναλυτική βαθμολογία).

  • Επικυρωμένο Απολυτήριο Λυκείου.

  • Επικυρωμένο Αντίγραφο Ταυτότητας.

  • Δύο (2) φωτογραφίες ταυτότητας.

  • Αποδεικτικά στοιχεία γνώσης της Αγγλικής γλώσσας (αν απαιτείται).

  • Μία (1) συστατική επιστολή (Πρότυπο)

  • Έκθεση ερευνητικών ενδιαφερόντων (Οδηγίες)

  • Αίτηση

Β) Προεγγραφή

  • Ο/Η ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την αίτηση και επισυνάπτει τα απαραίτητα δικαιολογητικά και τα αποστέλλει στο πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο «Εξέλιξη».

  • Το κέντρο «Εξέλιξη» αναλαμβάνει την διαδικασία προεγγραφής του ενδιαφερόμενου με τον έλεγχο και την αποστολή των δικαιολογητικών στο Πανεπιστήμιο.

  • Το πανεπιστήμιο αξιολογεί την αίτηση και αποστέλλει αποδοχή ή μη της αίτησης εγγραφής.

Γ) Εγγραφή

Σε περίπτωση που το πανεπιστήμιο αποδεχτεί το φοιτητή αυτός καλείται να πραγματοποιήσει την κατάθεση της 1ης δόσης(Προκαταβολή) των διδάκτρων. Ακολούθως στο φοιτητή αποστέλλονται όλα τα σχετικά στοιχεία και πληροφορίες για να ξεκινήσει η φοίτηση.

Χρησιμοποιούμε τα cookies για να διασφαλίσουμε ότι θα σας δώσουμε την καλύτερη εμπειρία χρήσης