ADE202: Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Ενηλίκων: Δυνατότητες στη Διδασκαλία και Μάθηση

Shares

ADE202: Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Ενηλίκων: Δυνατότητες στη Διδασκαλία και Μάθηση

Περιεχόμενο μαθήματος

Νέες Τεχνολογίες και Αξιοποίηση στην Εκπαίδευση Ενηλίκων – Βασικές Έννοιες, Εξέλιξη, Δυνατότητες. 

  • Ρόλος και σημαντικότητα τεχνολογίας, ορισμοί εκπαιδευτικής τεχνολογίας, φάσεις ενσωμάτωσης τεχνολογίας στην εκπαίδευση, μάθηση από, για και με την τεχνολογία. Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας στην εκπαίδευση ενηλίκων. Προσεγγίσεις για την ένταξη των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση ενηλίκων

Το Διαδίκτυο στην Εκπαίδευση Ενηλίκων

  • Ορισμός, περιγραφή και χαρακτηριστικά, χρήσεις και δυνατότητες διαδικτύου στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική αξία και οφέλη, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Χρήσεις του Διαδικτύου στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. 

Ιστολόγια και ενσωμάτωση στην Εκπαίδευση Ενηλίκων 

  • Ορισμός, περιγραφή, χαρακτηριστικά, είδη ιστολoγίων, εκπαιδευτική χρήση ιστολογίων, εκπαιδευτικά παραδείγματα και σενάρια μάθησης. Εκπαιδευτική αξία, χρησιμότητα, σημαντικότητα, και οφέλη ιστολογίων, σχεδιασμός, εφαρμογή και ανάπτυξη ιστολογίου, ενσωμάτωση και αξιοποίηση ιστολογίων στην εκπαιδευτική πράξη.

Wikis και ενσωμάτωση στην Εκπαίδευση Ενηλίκων

  • Περιγραφή, ορισμός, χαρακτηριστικά,   εκπαιδευτική χρήση wikis, εκπαιδευτικά παραδείγματα και σενάρια μάθησης wikis. Εκπαιδευτική αξία, χρησιμότητα, σημαντικότητα, και οφέλη των wikis, σχεδιασμός, εφαρμογή και ανάπτυξη ιστολογίου, ενσωμάτωση και αξιοποίηση ιστολογίων στην εκπαιδευτική πράξη.

Κοινωνική  και Εκπαιδευτική Δικτύωση στην Εκπαίδευση Ενηλίκων 

  • Κοινωνικό δίκτυο, κοινωνική δικτύωση, χαρακτηριστικά, εργαλεία και λειτουργίες κοινωνικών δικτύων, Facebook, Youtube. Εκπαιδευτική δικτύωση, Facebook, LinkedIn, Εdmodo, Flickr, Twitter.

Έγγραφα Google (Google Documents) και ενσωμάτωση στην Εκπαίδευση Ενηλίκων

  • Χαρακτηριστικά, εργαλεία και λειτουργίες, επεξεργασία και διαχείριση, σημαντικότητα και χρησιμότητα,  εφαρμογές στην εκπαίδευση. Εκπαιδευτική αξία, χρησιμότητα, σημαντικότητα, και οφέλη των wikis, σχεδιασμός, εφαρμογή και ανάπτυξη ιστολογίου, ενσωμάτωση και αξιοποίηση ιστολογίων στην εκπαιδευτική πράξη.

Podcasting – ηχητικά αρχεία  & Screen casting  (authoring and screen capture tools) και ενσωμάτωση στην Εκπαίδευση Ενηλίκων

  • Podcasting, παραγωγή και επεξεργασία ηχητικών αρχείων, διαδικτυακή διαχείριση. Χαρακτηριστικά, εργαλεία και λειτουργίες, παραγωγή και επεξεργασία ηχητικών αρχείων, διαδικτυακή διαχείριση, εφαρμογές στην εκπαίδευση. Εκπαιδευτική αξία, χρησιμότητα, σημαντικότητα, και οφέλη των wikis, σχεδιασμός, εφαρμογή και ανάπτυξη ιστολογίου, ενσωμάτωση και αξιοποίηση ιστολογίων στην εκπαιδευτική πράξη.

Εκπαιδευτικά Αποτελέσματα μαθήματος

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος , οι μαθητές θα είναι ικανοί να:

  1. Επεξηγούν τις αλλαγές στους στόχους της εκπαίδευση του 21ου αιώνα και τις απαιτήσεις για ανάπτυξη ενός πολυδύναμου προφίλ προσόντων των μαθητών (μελλοντικών πολιτών),

  2. Επεξηγούν και να αναλύουν το ρόλο και τη σημαντικότητα της τεχνολογίας στη σημερινή εποχή της Κοινωνίας της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών για την επίτευξη διάφορων σκοπών,

  3. Απαριθμούν και να επεξηγούν τις ποικίλες χρήσεις του Διαδικτύου όπως επίσης και να επεξηγούν τις έννοιες Διαδίκτυο 1ης και 2ης γενιάς, τα χαρακτηριστικά, τις διαφορές αλλά και ομοιότητές τους,

  4. Αναλύουν την εκπαιδευτική αξία και οφέλη από την ενσωμάτωση του Διαδικτύου στην εκπαίδευση,

  5. Αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες όσον αφορά τα ακόλουθα εργαλεία Διαδικτύου 2ης γενιάς: ιστολόγια, wikis, κοινωνικά δίκτυα, διαδικτυακά αρχεία (google documents), αρχεία screencasting,

  6. Περιγράφουν και να επεξηγούν τα χαρακτηριστικά, τις διάφορες λειτουργίες και δυνατότητες των προαναφερθέντων εργαλείων Διαδικτύου 2ης γενιάς,

  7. Επεξηγούν και να αναλύουν τη διαδικασία ενσωμάτωσης των προαναφερθέντων εργαλείων στην εκπαιδευτική πράξη μέσω εκπαιδευτικών εφαρμογών και μαθησιακών σεναρίων,

  8. Επεξηγούν την εκπαιδευτική αξία και τα οφέλη των προαναφερθέντων εργαλείων και να επιχειρηματολογούν για τη χρησιμότητά τους στην εκπαίδευση,

  9. Σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν εφαρμογές ενσωμάτωσης των προαναφερθέντων εργαλείων ως νοητικά-γνωστικά εργαλεία στην εκπαιδευτική πράξη με απώτερο σκοπό την επίτευξη μαθησιακών στόχων.

 

Διαδικασία εγγραφής

Α) Κριτήρια Εισδοχής Απαιτούμενα δικαιολογητικά:

  • Επίσημα επικυρωμένα πιστοποιητικά ακαδημαϊκών προσόντων (πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ ή πανεπιστημιακός τίτλος εξωτερικού αναγνωρισμένος από ΔΟΑΤΑΠ, με αναλυτική βαθμολογία).

  • Επικυρωμένο Απολυτήριο Λυκείου.

  • Επικυρωμένο Αντίγραφο Ταυτότητας.

  • Δύο (2) φωτογραφίες ταυτότητας.

  • Αποδεικτικά στοιχεία γνώσης της Αγγλικής γλώσσας (αν απαιτείται).

  • Μία (1) συστατική επιστολή (Πρότυπο)

  • Έκθεση ερευνητικών ενδιαφερόντων (Οδηγίες)

  • Αίτηση

Β) Προεγγραφή

  • Ο/Η ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την αίτηση και επισυνάπτει τα απαραίτητα δικαιολογητικά και τα αποστέλλει στο πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο «Εξέλιξη».

  • Το κέντρο «Εξέλιξη» αναλαμβάνει την διαδικασία προεγγραφής του ενδιαφερόμενου με τον έλεγχο και την αποστολή των δικαιολογητικών στο Πανεπιστήμιο.

  • Το πανεπιστήμιο αξιολογεί την αίτηση και αποστέλλει αποδοχή ή μη της αίτησης εγγραφής.

Γ) Εγγραφή

Σε περίπτωση που το πανεπιστήμιο αποδεχτεί το φοιτητή αυτός καλείται να πραγματοποιήσει την κατάθεση της 1ης δόσης(Προκαταβολή) των διδάκτρων. Ακολούθως στο φοιτητή αποστέλλονται όλα τα σχετικά στοιχεία και πληροφορίες για να ξεκινήσει η φοίτηση.

Χρησιμοποιούμε τα cookies για να διασφαλίσουμε ότι θα σας δώσουμε την καλύτερη εμπειρία χρήσης