DLMBA 524: Integrated Marketing Communications

Shares

DLMBA 524: Integrated Marketing Communications

This course aims to introduce students to one of the most contemporary principles in marketing communications, namely Integrated Marketing Communications, and the tools used for the implementation of a successful marketing communications campaign. It specifically makes reference to different marketing communications tools and the creative process and covers ethical issues that need to concern any successful organisation. Emphasis is placed on the use of alternative marketing communications programmes and the use of new media and the internet by organisations wishing to remain competitive in the highly cluttered arena of traditional advertising and promotion.

Διαδικασία Εγγραφής

Α) Κριτήρια Εισδοχής Απαιτούμενα δικαιολογητικά:

  • Επίσημα επικυρωμένα πιστοποιητικά ακαδημαϊκών προσόντων (πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ ή πανεπιστημιακός τίτλος εξωτερικού αναγνωρισμένος από ΔΟΑΤΑΠ, με αναλυτική βαθμολογία).

  • Επικυρωμένο Απολυτήριο Λυκείου.

  • Επικυρωμένο Αντίγραφο Ταυτότητας.

  • Δύο (2) φωτογραφίες ταυτότητας.

  • Αποδεικτικά στοιχεία γνώσης της Αγγλικής γλώσσας (αν απαιτείται).

  • Μία (1) συστατική επιστολή (Πρότυπο)

  • Έκθεση ερευνητικών ενδιαφερόντων (Οδηγίες)

  • Αίτηση

Β) Προεγγραφή

  • Ο/Η ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την αίτηση και επισυνάπτει τα απαραίτητα δικαιολογητικά και τα αποστέλλει στο πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο «Εξέλιξη»

  • Το κέντρο «Εξέλιξη» αναλαμβάνει την διαδικασία προεγγραφής του ενδιαφερόμενου με τον έλεγχο και την αποστολή των δικαιολογητικών στο Πανεπιστήμιο.

  • Το πανεπιστήμιο αξιολογεί την αίτηση και αποστέλλει αποδοχή ή μη της αίτησης εγγραφής.

Γ) Εγγραφή

Σε περίπτωση που το πανεπιστήμιο αποδεχτεί το φοιτητή αυτός καλείται να πραγματοποιήσει την κατάθεση της 1ης δόσης (Προκαταβολή) των διδάκτρων. Ακολούθως στο φοιτητή αποστέλλονται όλα τα σχετικά στοιχεία και πληροφορίες για να ξεκινήσει η φοίτηση.

Χρησιμοποιούμε τα cookies για να διασφαλίσουμε ότι θα σας δώσουμε την καλύτερη εμπειρία χρήσης