DLMBA 537: International Marketing
This course is concerned with the main factors that marketers need to consider when adopting an international marketing strategy. It aims at assisting students to identify the main concepts relevant to international and global marketing. The complexities of operating in the international/global marketing environment are also discussed. Emphasis is placed on how marketers can apply the various conventional marketing mix strategies in an international context. A number of different methods, tools, and techniques used for identifying and selecting international market opportunities are also presented and various market entry modes are explained.
Διαδικασία Εγγραφής
Α) Κριτήρια Εισδοχής Απαιτούμενα δικαιολογητικά:
-
Επίσημα επικυρωμένα πιστοποιητικά ακαδημαϊκών προσόντων (πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ ή πανεπιστημιακός τίτλος εξωτερικού αναγνωρισμένος από ΔΟΑΤΑΠ, με αναλυτική βαθμολογία).
-
Επικυρωμένο Απολυτήριο Λυκείου.
-
Επικυρωμένο Αντίγραφο Ταυτότητας.
-
Δύο (2) φωτογραφίες ταυτότητας.
-
Αποδεικτικά στοιχεία γνώσης της Αγγλικής γλώσσας (αν απαιτείται).
-
Μία (1) συστατική επιστολή (Πρότυπο)
-
Έκθεση ερευνητικών ενδιαφερόντων (Οδηγίες)
Β) Προεγγραφή
-
Ο/Η ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την αίτηση και επισυνάπτει τα απαραίτητα δικαιολογητικά και τα αποστέλλει στο πιστοποιημένο συνεργαζόμενο κέντρο «Εξέλιξη»
-
Το κέντρο «Εξέλιξη» αναλαμβάνει την διαδικασία προεγγραφής του ενδιαφερόμενου με τον έλεγχο και την αποστολή των δικαιολογητικών στο Πανεπιστήμιο.
-
Το πανεπιστήμιο αξιολογεί την αίτηση και αποστέλλει αποδοχή ή μη της αίτησης εγγραφής.
Γ) Εγγραφή
Σε περίπτωση που το πανεπιστήμιο αποδεχτεί το φοιτητή αυτός καλείται να πραγματοποιήσει την κατάθεση της 1ης δόσης (Προκαταβολή) των διδάκτρων. Ακολούθως στο φοιτητή αποστέλλονται όλα τα σχετικά στοιχεία και πληροφορίες για να ξεκινήσει η φοίτηση.