Εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων (300 ώρες) – Mοριοδοτούμενο

Shares

Εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων (300 ώρες) – Mοριοδοτούμενο

Αναγκαιότητα Υλοποίησης Προγράμματος

Πλαίσιο Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της μη τυπικής εκπαίδευσης:

Από 1.9.2017 η πιστοποιημένη εκπαιδευτική επάρκεια αποτελεί προϋπόθεση προκειμένου εκπαιδευτής να μετάσχει σε χρηματοδοτούμενο από δημόσιους πόρους πρόγραμμα της μη τυπικής εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 39 του Νόμου 4342/2015 (ΦΕΚ 143/Α/09-11-2015).

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Νόμου 4386/2016 (ΦΕΚ 83/Α /11-05-2016) «Ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις»:

Υποψήφιοι, οι οποίοι υποβάλλουν αίτηση στον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. προκειμένου να συμμετέχουν σε Εξετάσεις Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της μη Τυπικής Εκπαίδευσης κι εφόσον ο φάκελός τους χαρακτηριστεί πλήρης εμπίπτουν σε μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

α) Όσοι διαθέτουν μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στην εκπαίδευση ενηλίκων ή τη Δια Βίου μάθηση ή τη συνεχιζόμενη εκπαίδευση και κατάρτιση ή τη συνεχή εκπαίδευση και εκπαιδευτική πολιτική από Ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής ή από αντίστοιχα αναγνωρισμένα Ιδρύματα της αλλοδαπής, οι οποίοι στο πλαίσιο των σπουδών τους σχεδίασαν, ανέλυσαν ή και υλοποίησαν Μικροδιδασκαλίες.

β) Οι εκπαιδευτές που είναι ενταγμένοι στο Εισαγωγικό Μητρώο Εκπαιδευτών Ενηλίκων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ αριθμ. 113613/3.11.2006 κ.υ.α. (Β΄ 1700) με θέμα: Τροποποίηση της αριθμ. 113172/2005 (Β΄ 1593) κοινής υπουργικής απόφασης των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας περί Συστήματος Πιστοποίησης Εκπαιδευτών Ενηλίκων ή σε άλλα Μητρώα Εκπαιδευτών και έχουν παρακολουθήσει επιτυχώς το πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτών 300 ωρών του Υπουργείου Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας ή έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς προγράμματα εκπαίδευσης εκπαιδευτών φορέων που ανήκουν στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα, διάρκειας τουλάχιστον 100 ωρών.

γ) Οι εκπαιδευτές με διδακτική πείρα τουλάχιστον 150 ωρών σε ενηλίκους.

Στόχοι προγράμματος

Οι επιμορφούμενοι, ολοκληρώνοντας επιτυχώς το επιμορφωτικό πρόγραμμα, αναμένεται:

Α) Σε επίπεδο γνώσεων

  • Να κατανοούν βασικές έννοιες περί εκπαίδευσης ενηλίκων.
  • Να κατανοούν τα χαρακτηριστικά, τις προσδοκίες και ανάγκες των ενήλικων εκπαιδευομένων και του ρόλου του εκπαιδευτή.
  • Να αποκτήσουν γνώσεις στο σχεδιασμό της μικροδιδασκαλίας, των εργαλείων και εποπτικών μέσων καθώς και των εκπαιδευτικών τεχνικών για το σχεδιασμό διδακτικής ενότητας.

Β) Σε επίπεδο δεξιοτήτων και ικανοτήτων

  • Να αντιλαμβάνονται την αναγκαιότητα της ιδιαιτερότητας της εκπαίδευσης σε ενήλικες.
  • Να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν τη μικροδιδασκαλία.
  • Να αποκτήσουν δεξιότητες στην υιοθέτηση αποτελεσματικών μοντέλων αξιολόγησης microteaching.

Γ) Σε επίπεδο στάσεων

  • Να αποκτήσουν κουλτούρα αυτό-βελτίωσης μέσω της παρακολούθησης των εξελίξεων ενός ραγδαία αναπτυσσόμενου τομέα (εκπαίδευση ενηλίκων).
  • Να αποκτήσουν κουλτούρα συνεργασίας και σεβασμού της διαφορετικής άποψης.

Αξιολόγηση

  • Αρχική (κατ αρχήν μεθοδολογική ανίχνευση των πραγματικών επιμορφωτικών αναγκών και ενδιαφερόντων των συμμετεχόντων)
  • Διαμορφωτική (ενεργής συμμετοχή κάθε επιμορφούμενου στα θέματα και επιστημονικές δραστηριότητες που αναρτώνται στην πλατφόρμα μάθησης)
  • Τελική (ανατροφοδότηση και αξιολόγηση δύο (2) εργασιών και test αυτοαξιολόγησης).

Σκοπός του προγράμματος

Η παρουσίαση των σύγχρονων θεωριών μάθησης σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων, οι καλές πρακτικές διδασκαλίας, όπως έχουν διαμορφωθεί από τη διεθνή και ελληνική εμπειρία, o σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και η κατάδειξη της σημασίας της επαγγελματοποίησης του έργου του εκπαιδευτή ενηλίκων.

Το πρόγραμμα απευθύνεται

  • Σε όσους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης Εκπαιδευτών Ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ.
  • Σε Πιστοποιημένος Εκπαιδευτές Ενηλίκων που δεν έχουν όμως συμπληρώσει τον αναγκαίο αριθμό διδακτικών (επιμορφωτικών) ωρών την τελευταία πενταετία κ οφείλουν να παρακολουθήσουν συναφές επιμορφωτικό πρόγραμμα
  • Σε Πιστοποιημένος Εκπαιδευτές Ενηλίκων που επιθυμούν να επικαιροποιήσουν και να εμπλουτίσουν το μεθοδολογικό τους «οπλοστάσιο» με τις νεότερες εξελίξεις στο Πεδίο.
  • Σε Στελέχη Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικούς
  • Σε Ψυχολόγους, οι οποίοι ενδιαφέρονται να εργαστούν στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), ως Ψυχολόγοι Σύμβουλοι, λαμβάνοντας τη μέγιστη μοριοδότηση σύμφωνα με το σχετικό ΦΕΚ
  • Σε Κοινωνιολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Ψυχολόγους και εργαζόμενους στον τομέα της Ψυχικής Υγείας οι οποίοι ενδιαφέρονται να απασχοληθούν ως σύμβουλοι καριέρας στο Δημόσιο και Ιδιωτικό Τομέα
  • Σε όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) ως Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας, και στις Σχολές Γονέων ως Υπεύθυνοι Εκπαίδευσης ή εκπαιδευτές/εισηγητές, λαμβάνοντας τη μέγιστη μοριοδότηση σύμφωνα με το σχετικό ΦΕΚ
  • Σε όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν σε ΚΔΒΜ των Δήμων και Σχολές Γονέων ως Εκπαιδευτές ή Στελέχη
  • Σε όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν ως εκπαιδευτές σε Δομές Δια Βίου Μάθησης (Δημόσιες και Ιδιωτικές)
  • Σε όσους επιθυμούν να προχωρήσουν σε μία διαδικασία αυτογνωσίας και προσωπικής καλλιέργειας.

Δομή του προγράμματος

  • Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων — Ιστορικό πλαίσιο εξέλιξης
  • Τα χαρακτηριστικά και οι προσδοκίες των Ενηλίκων Εκπαιδευομένων
  • Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών και στόχων
  • Η Σημασία της Πρώτης Συνάντησης
  • Τεχνικές γνωριμίας
  • Σύναψη Μαθησιακού Συμβολαίου
  • Βασικές Θεωρίες Μάθησης
  • Δυναμική της Ομάδας
  • Ο ρόλος του Εκπαιδευτή
  • Φύλλο και Διαπολιτισμικότητα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
  • Προοπτικές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
  • Νομοθετικό Πλαίσιο
  • Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Στόχων
  • Σχεδιασμός Περιεχομένου — Δόμηση Διδακτικών Ενοτήτων
  • Εκπαιδευτικές Τεχνικές που ενισχύουν την Ενεργητική Μάθηση
  • Εκπαιδευτικός χώρος — Εκπαιδευτικά μέσα διδασκαλίας — Κριτήρια επιλογής τους Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού έργου και διδασκαλίας στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
  • Πλαίσιο Μικροδιδασκαλίας (micro-teaching)
  • Τράπεζα Θεμάτων
  • Σημεία σημαντικά για τις Εξετάσεις Πιστοποίησης

Παρέχονται:

  • Πιστοποιητικό εξειδικευμένης επιμόρφωσης

  • Συμπλήρωμα πιστοποιητικού Europass (Ecvet)

  • Αποδεικτικό αναλυτικής μεθοδολογίας (Transcript of Records)

Κόστος Προγράμματος: 300 ευρώ

Εκπτωτική Πολιτική

  • Δυνατότητα Έκπτωσης στα δίδακτρα, σε περίπτωση ομαδικών εγγραφών
  • Επιπλέον Έκπτωση σε ανέργους/ φοιτητές / ΑΜΕΑ

Στοιχεία για την κατάθεση των χρημάτων:

ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΘΝΙΚΗ

Αριθμός λογαριασμού κατάθεσης: 448/001489-32

Μέσω e-banking: IBAN GR6101104480000044800148932

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Αριθμός λογαριασμού κατάθεσης: 5408-036013-645

Μέσω ebanking: IBAN GR1201724080005408036013645

(οποιαδήποτε τραπεζικά έξοδα μέσω e-banking επιβαρύνουν εξολοκλήρου το συμμετέχοντα)

Δικαιούχος: ΚΑΒΒΑΔΙΑ ΕΥΣΤΑΘΙΑ

Ως αιτιολογία κατάθεσης γράφετε Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων και το ονοματεπώνυμο σας.

Για πληροφορίες – εγγραφές επικοινωνήστε μαζί μας:

Πρέβεζα: Λασκαράτου 27, 2682061107, exelixipreveza@gmail.com

Φόρμα αίτησης

Χρησιμοποιούμε τα cookies για να διασφαλίσουμε ότι θα σας δώσουμε την καλύτερη εμπειρία χρήσης